Sunday, June 3, 2007

Τι ακούν τ' αυτιά σου;



Το «Sunday» μπούκαρε σε λεωφορεία της πόλης και «ανέκρινε» όσους επιβάτες εντόπισε με ακουστικά στα αυτιά. Τι ραδιοφωνικούς σταθμούς και τι τραγούδια προτιμούν;


των Παυλίνας Εξαδακτύλου, pavlina6ktilou@yahoo.gr
και Αλέξανδρου Σαλαμέ, adisalames@yahoo. com
φωτ.: Γρηγόρης Σιαμίδης

Κυριακή βράδυ, κάπου στην Παπάφη, ο Αλέξανδρος κοντεύει να πάθει... θρόμβωση, ύστερα από 120 περίπου βιντεάκια του «Ολα7», μπροστά στον υπολογιστή. Στην άλλη άκρη της πόλης, η Παυλίνα ακόμη περιμένει τηλεφώνημά του...
(ντρινννν, ντρινννν)
-Ναι;
-Καλά ρε Αλεξ, πλάκα μου κάνεις; Στις 4 δε θα μ' έπαιρνες;
-Τι ώρα είναι;
-10.30!
-Α, καλά, και τι θέλεις;
-Ε, όχι και τι θέλω! Δε θα κάνουμε αύριο «επιδρομή» στα λεωφορεία, για να μάθουμε τι ακούει ο κόσμος;
-Ναι,ε;
Δυο μέρες μετά. Αϋπνοι και με τα νεύρα τσατάλια, καθισμένοι σε διπλανά γραφεία στο «Sunday».
-Πώς πήγε;
-Ασε. Ελιωσα δυο ζευγάρια σόλες μέχρι να μαζέψω όλες τις απαντήσεις. Εσύ;
-Παραλίγο να φάω ξύλο από έναν κύριο που του τράβηξα το ακουστικό την ώρα που τον είχε πάρει ο ύπνος στο 12άρι. Τι ανάγωγοι άνθρωποι υπάρχουν;
-Καλά σου έκανε, τέτοιος που είσαι!


-Τελικά τι ακούει ο κόσμος στα λεωφορεία;
-Για να δούμε τι μαζέψαμε:
Χρήστος, 26, γραφίστας
12, ΚΤΕΛ- Κ. Τούμπα
«Αυτήν τη στιγμή ακούω το ”Camera” των Locomondo».

Γαλήνη, 27, δηλώνει παντρεμένη με παιδί
12, ΚΤΕΛ- Κ. Τούμπα
«“Hard Rock Hallelujah” στο “Star fm”!».

Νίκος, 33, ελεύθερος επαγγελματίας
30, Τριανδρία-Αποθήκη
«9 στις 10 φορές ακούω παραδοσιακή μουσική στο mp3. Τώρα με πετυχαίνεις να ακούω τον “Ιλισσό"” από Αρβανιτάκη - Ξυδάκη».

Χριστίνα, 25, φιλόλογος
16, Ευαγγελίστρια
«Μόνο radio, μόνο “Zooradio” και το “Starlight” από Muse για τώρα».

Πένη, 19, κομμώτρια
16, Ευαγγελίστρια
«Ενα που δε θυμάμαι πώς λέγεται από Black Eyed Peas».

Γιώργος, 28, ιδ. Υπάλληλος
33, Αγ. Παντελεήμων - Βενιζέλου.
«Με πιάνεις να ακούω το “Mambo” της Παπαρίζου. Πριν από το στρατό άκουγα μόνο έντεχνα. Τώρα μπορώ και σκυλάδικα, που συχνά είναι πιο original από τα έντεχνα».

Σωτήρης, 22, φοιτητής Οδοντιατρικής
8, ΑΣ ΙΚΕΑ - ΚΤΕΛ
«Δεν είναι ακουστiκά, handsfree είναι».

Μιχάλης, 16, μαθητής λυκείου
8, ΑΣ ΙΚΕΑ - ΚΤΕΛ
«Τώρα ακούω το “Chaos AD” των Sepultura. Στο mp3 έχω, κυρίως, μεταλλάδικα».

Χριστίνα, 38, καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας
15, 40 Εκκλησιές
«Θα σε απογοητεύσω, αλλά ακούω “Λυδία η Φιλιππησία 94,5”».

Κώστας, 31, ιδιωτικός υπάλληλος σε κατάστημα υποδημάτων
15, 40 Εκκλησιές
«“Rainbow 89” και “Have a nice Day” από Bon Jovi. Το έχει “σκίσει”, όλο αυτό παίζει».

Ευτυχία, 21, φοιτήτρια Διοίκησης Επιχειρήσεων
31, Βούλγαρη - Κτελ
«Δεν ανεβαίνω στο λεωφορείο, αν δεν έχω βάλει τα ακουστικά μου.
Επιλέγω αποκλειστικά ελληνική μουσική».

Εύη, 21, φοιτήτρια Διατροφής - Διαιτολογίας
31, Βούλγαρη - Κτελ
«Εγώ και το mp3 μου είμαστε αχώριστοι. Εννοείται πως ακούω μόνο RnB».

Θεοδώρα, 23, φοιτήτρια Αγγλικής Φιλολογίας
14, Ανω Τούμπα - ΝΣ Σταθμός
«Πάντα mp3, γεμάτο με ροκιές.
Αυτήν τη στιγμή ακούω το “Kryptonite” των Three Doors Down».

Χρύσα, 18, φοιτήτρια Γεωλογίας
17, Τριανδρία- ΝΣ Σταθμός
«Είμαι ερωτευμένη με τον “Παλμό 96,5”.
Αν δε με διακόπτατε, θα συνέχιζα ν' απολαμβάνω το αγαπημένο μου “Clocks” των Coldplay».

Κώστας, 21, φοιτητής Γερμανικής Φιλολογίας
2, ΑΣ ΙΚΕΑ - ΝΣ Σταθμός
«Εχω αποθηκευμένα στο κινητό μου αρκετά κομμάτια των Rammstein και πωρώνομαι».

Παναγιώτης, 22 χρονών, μουσικός παραγωγός
2, ΑΣ ΙΚΕΑ - ΝΣ Σταθμός
«102,3 και ξερό ψωμί».

Σταυρούλα, 20, φοιτήτρια Γαλλικής Φιλολογίας
27, Σταυρούπολη-Πανεπιστήμιο
«Πώς με βλέπετε; Δε φωνάζω από μακριά ότι είμαι ροκού;
Corn και System of a down απαραίτητα, όταν είμαι στο λεωφορείο».

Τάνια, 22, διακοσμήτρια
11, Πυλαία - ΝΣ Σταθμός
«“Zoo Radio 90,8” και “Star fm 97,1”.
Αφήστε με, όμως, ν' ακούσω το “Tainted Love” που με τρελαίνει».

Μίλτος, 22, φοιτητής Λογιστικής
10, Χαριλάου - ΝΣ Σταθμός
«Αν δεν άκουγα αυτήν τη στιγμή το “All this love”, θα σας μιλούσα. Sorry!».

Δημήτρης, 26, ταχυδρόμος
10, Χαριλάου - ΝΣ Σταθμός
«Χέρια ψηλά κι όλα τα φτάνω, έλα να πάμε απ' την αγάπη πιο πάνω».

Δαμιανός, 19, φοιτητής Ιατρικών Εργαστηρίων
28, Συκιές- Πλατεία Ελευθερίας
«Ή θα ακούω “Ράδιο Θεσσαλονίκη” ή το soundtrack της ταινίας “Πέντε λεπτά ακόμη”.
Κάνε κάτι, κάνε κάτι πια, βάλε μας φωτιά...».

Καλυψώ, 17, μαθήτρια λυκείου
28, Συκιές - Πλατεία Ελευθερίας
«Οταν πηγαινοέρχομαι με τα λεωφορεία στα φροντιστήρια, ακούω μόνο “Zoo Radio 90,8”.
Avril Lavigne, θεά!».

Τάσος, 22, φοιτητής Θεολογίας
34, Ανω Ηλιούπολη - Αριστοτέλους
«Το mp3 είναι η προέκταση του χεριού μου. Είμαι λάτρης του ροκ της δεκαετίας του '70. Αυτήν τη στιγμή ακούω τους Budgie, ένα ουαλικό ροκ γκρουπ».

Μαρία, 25, ιδιωτική υπάλληλος
21, Εύοσμος - Αριστοτέλους
«Ποιος έχει λόγο στην αγάπη, ποιος να έχει την ευθύνη...».

Χριστίνα, 30, γραφίστρια (FOTO)
39, Κηφισιά - Νέα Δικαστήρια
«Μόνο ροκ και μόνο 1055 Rock».

Αρετή, 30, δημόσιος υπάλληλος
6, Καλαμαριά - Βενιζέλου
«“Republic 100,3” δαγκωτό!».

Βασιλική, 42, δηλώνω καλλιτεχνική φύση (FOTO)
3, ΑΣ ΙΚΕΑ-ΝΣ Σταθμός
«Εχω πάντα μαζί μου το cd player. Αν και ακούγεται παράξενο, ακούω όπερα.
Συγκεκριμένα τώρα, την “Aida” του Βέρντι».

Τάσος, 20, φοιτητής Φυσικής (FOTO)
3, ΑΣ ΙΚΕΑ-ΝΣ Σταθμός
«Πώς με κόβετε; Να ακούω σκυλάδικα; Μόνο Rammstein και System of a down».

Πέτρος, 18, φοιτητής Φυσικής (FOTO)
5, Νέα Κρήνη - Βενιζέλου
«Ακούω μόνο ραδιόφωνο, αλλά ακούω σχεδόν τα πάντα. Ξεχωρίζω βέβαια το Χατζηγιάννη και την Αρβανιτάκη».

Αντώνης, 23, μάγειρας (FOTO)
5, Νέα Κρήνη- Βενιζέλου
«Εχω “φάει” κόλλημα με το καινούργιο κομμάτι του Σάκη. Ολα γύρω σου γυρίζουν...».

Βασίλης, 30, ιδιωτικός υπάλληλος (FOTO)
5, Νέα Κρήνη - Βενιζέλου
«Το mp3 μου είναι γεμάτο με ελληνικά τραγούδια.
Είμαι πονεμένος τύπος, μη με βλέπετε έτσι.
Τώρα, ας πούμε, ακούω Πουλόπουλο και “Οταν μιλάς για χωρισμό”».

Νίνα, 30, νοικοκυρά (FOTO)
5, Νέα Κρήνη - Βενιζέλου
«Ενα έχω μόνο να πω. Νότης Σφακιανάκης».

Μαριάνθη, 15, μαθήτρια γυμνασίου (FOTO)
5, Νέα Κρήνη- Βενιζέλου
«Ακούω Nirvana και Linkin Park. Καλά δεν κάνω;».

Βασίλης, 19, σπουδαστής ΙΕΚ (FOTO)
3, ΑΣ ΙΚΕΑ-ΝΣ Σταθμός
«Ακούω ό,τι mainstream κυκλοφορεί. Ελληνικό και ξένο».

Με γυρισμένη την πλάτη ο ένας στον άλλο, αναψοκοκκινισμένοι και παραλίγο ξεμαλλιασμένοι, πληκτρολογούν νευρικά.
-Εγώ πάντως δεν ξανασυνεργάζομαι μαζί σου.
-Μία απ' τα ίδια. Δεν πουλάω χάντρες στη Ναυαρίνου καλύτερα;


Εμείς προτείνουμε να βάλεις στο mp3 σου:
Παυλίνα: Αλέξανδρος:
1. Ville Valo και Natalia Avelon - «Summerwine» 1. Παύλος Παυλίδης - «Οι θεριστές»
2. Rammstein - «Ohne dich» 2. Φίλιππος Πλιάτσικας - «Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα»
3. The Fratellis - «Whistle of the choir» 3. Rage Against the Machine - «Renegades of Funk»
4. Γιώργος Καραδήμος - «Με πνίγει τούτη η σιωπή» 4. Sadahzinia - «Στην πόλη του Γιάννη Αγιάννη»
5. Τσίλα - «Μαύρη, μαύρη» 5. Θανάσης Ηλίας - «Ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι»

No comments: